Wij helpen je graag!
Gegevens
Theater Teylingen
Wasbeekerlaan 55
2171 AE Sassenheim
Route berekenen
Postadres
Churchillaan 11
2215 PD Voorhout
E-mailadres
KvK
65391934
Vraag & antwoord
Bereikbaarheid & Faciliteiten
Waar ligt Theater Teylingen en waar kan ik parkeren?
Theater Teylingen is gevestigd aan de Wasbeekerlaan 55 in Sassenheim.
Je kunt gratis parkeren op het parkeerterrein achter het theater. Dit bereik je door na de Kwekersweg de eerste afslag links te nemen.
Let op: parkeer niet bij sportschool MaxiGym, dit terrein wordt ’s avonds afgesloten.
Mindervaliden en fietsers kunnen parkeren direct bij de ingang van het theater.
Is Theater Teylingen goed bereikbaar met het openbaar vervoer?
Ja, het theater is goed bereikbaar met de bus of trein. Plan je route eenvoudig via 9292.nl.
Is er een garderobe aanwezig?
Ja, er is een bewaakte garderobe waar je je jas en eventuele grotere tassen kunt achterlaten.
Mag ik mijn tas meenemen de zaal in?
Kleine handtassen zijn toegestaan. Grote tassen of rugzakken mogen niet mee de zaal in en kunnen in de garderobe worden achtergelaten.
Is er horeca aanwezig?
Ja, in onze sfeervolle foyer kun je terecht voor koffie, thee of een drankje.
Let op: betalen is uitsluitend mogelijk met pin.
Zin in iets lekkers na de voorstelling? Bestel dan van tevoren een borrelplankje.
Tickets & Reserveringen
Moet ik mijn tickets printen?
Nee, dat is niet nodig. Je kunt je ticket ook laten scannen vanaf je telefoon. Zorg dat de barcode of QR-code goed zichtbaar is bij aankomst.
Ik ben mijn tickets kwijt, wat nu?
Geen zorgen. Vul je e-mailadres in op de supportpagina van Eventim.Light om je tickets opnieuw te ontvangen: Tickets opnieuw ontvangen
Kan ik mijn tickets annuleren of ruilen?
In principe is het niet mogelijk om tickets te annuleren of ruilen. Neem in uitzonderlijke gevallen contact op via kaartverkoop@theaterteylingen.nl.
Hoe koop ik tickets?
Tickets zijn online verkrijgbaar via onze website. Betalen kan met iDEAL of creditcard.
Hoe reserveer ik tickets voor een groep?
Mail naar kaartverkoop@theaterteylingen.nl om groepsreserveringen te regelen.
Hoe reserveer ik een rolstoelplaats?
Mail ons via kaartverkoop@theaterteylingen.nl en vermeld je naam, datum en tijd van de voorstelling. Wij zorgen dat er een geschikte plek voor je wordt gereserveerd.
De voorstelling is uitverkocht. Wat kan ik doen?
Er is geen officiële wachtlijst. Houd onze website en sociale media in de gaten voor updates of vrijgekomen plaatsen.
Betaal ik service- of transactiekosten?
Nee, wij rekenen geen extra service- of transactiekosten bovenop de ticketprijs.
Tijdens je Bezoek
Ik ben te laat, wat moet ik doen?
Na aanvang van de voorstelling sluiten wij de zaal. In sommige gevallen kun je op een geschikt moment alsnog plaatsnemen, maar dit is niet gegarandeerd.
Mag ik eten of drinken meenemen de zaal in?
Nee, het is niet toegestaan om consumpties mee de zaal in te nemen. Je bent van harte welkom om voor of na de voorstelling iets te nuttigen in de foyer.
Hoe laat gaan de deuren open?
De deuren van het theater openen 45 minuten voor aanvang van de voorstelling. Kom op tijd, zodat de voorstelling ongestoord kan beginnen.
Hoe lang duurt de voorstelling?
De duur van de voorstelling staat vermeld op je ticket en op de pagina van de betreffende voorstelling op onze website.
Geldt er een leeftijdsgrens voor voorstellingen?
Bij sommige voorstellingen geldt een adviesleeftijd. Deze vermelden we duidelijk bij de voorstelling op onze website.
Ik ben iets verloren tijdens mijn bezoek, wat moet ik doen?
Stuur een mail met een beschrijving van het verloren voorwerp naar contact@theaterteylingen.nl. We nemen contact met je op als het item gevonden is.